مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

دانلود اپلیکیشن Google Keep یاداشت برداری گوگل کیپ برای اندروید
آپدیت

دانلود اپلیکیشن Google Keep یاداشت برداری گوگل کیپ برای اندروید

Android
13 جولای 2023

بدون دیدگاه
نسخه 5.23.262.01.97

دانلود اپلیکیشن یاداشت برداری Google Keep برای اندروید

نسخه 5.23.262.01.97 در سایت قرار گرفت

گوگل کیپ از جمله بهترین اپلیکیشن های یاداشت برداری در اندرویدی می باشد که در یک فضای متریال بسیار جذاب امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد. این برنامه یاداشت برداری اندروید امکان یاداشت برداری نوشتاری ، صوتی و تصویری را برای کاربر فراهم میکند. میتوانید در داخل یک نوشته ، متن قرار دهید ، لینک بگذارید ، عکس بگذارید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار میدهد که همین مورد باعث شده است که بیش از 1 میلیارد بار در گوگل پلی استور دانلود شود و امتیاز بسیار خوب 4.2 از 5 را کسب کند. در ادامه با معرفی امکانات این برنامه همراه کافه اپس باشید …

google keep برای اندروید

Google Keep یکی از بهترین نرم افزار های یاداشت برداری برای اندروید هست که امکانات بسیاری رو برای کاربرانش در نظر گرفته . راحتی استفاده و محیط ساده ی اون سبب میشه که کاربران به سرعت با این نرم افزار رابطه برقرار کنند و بتونن بهترین استفاده ها رو از اون داشته باشن .

ویژگی های برنامه Google Keep برای اندروید :

  • امکان ایجاد متن و لیستی از نوشته ها و یاداشت ها
  • امکان اضافه کردن زمان و مکان و یاداوری به یاداشت ها
  •  امکان همسان سازی نوشته ها و مشاهده ی نوشته ها در وسایل ارتباطی مختلف تنها با اتصال با اکانت گوگل
  •  امکان اضافه نمودن تصویر یا نقاشی
  •  امکان قرار دادن تصاویر همراه با نوشته ها در یک یاداشت
  •  امکان جستجو در بین یاداشتها
  •  امکان رنگ بندی یاداشت های مختلف
  • و …

توضیحات برنامه گوگل کیپ برای اندروید : 

برنامه های نوشتاری امکان یاداشت برداری سریع را برای کاربران فراهم میکنند و از این رو در زمانی که دسترسی به کاغذ و یا اینترنت ندارید می توانید به راحتی در داخل این برنامه ها یاداشت های خود را برداشته و بعدا از آنها استفاده کنید. برنامه گوگل کیپ از جمله پروژه های بزرگ گوگل می باشد که امکان به اشتراک گذاری نوشته ها بر روی تمامی سیستم عامل ها و وب به راحتی امکان پذیر است. با sync شدن گوگل کیپ گوشی شما با جیمیلتان ، امکان دسترسی به تمامی اطلاعات در گوگل کیپ وب و یا سایر سیستم های عامل را به راحتی خواهید داشت که امکان بسیار بزرگ و جذابی است.

هایلایت کردن و رنگی کردن کارت ها :

هر نوشته یا یاداشتی که باز میکنید به صورت یک کارت در بین تمامی نوشته های دیگر مشاهده میشود. اگر قصد دارید که برخی از نوشته ها را به صورت هایلایت مشخص کنید میتوانید آنها را به رنگ های مختلفی سیو کنید. همچنین میتوانید برای انها یک لیبل تصویری تعریف کنید تا با آن لیبل در بین دیگر یاداشت ها قابل مشاهده شوند. در این برنامه اندروید امکان ایجاد تایتل وجود دارد و تایتل در بورد اصلی (پیشخوان) برنامه قابل مشاهده است.

ایجاد دسته ها و کتگوری های مختلف :

امکان ایجاد بخشی به نام Lable در این برنامه اندروید در نظر گرفته شده است . لیبل همچون کمد می باشد ، نوشته های مختلف را پس از نوشتن میتوانید داخل لیبل های مشخصی قرار دهید و وقتی نیاز به انها داشتید سریعا از طریق لیبل مدنظر انها را پیدا کنید.

امکان یادآوری و نوتیفیکشن :

امکان تنظیم نوتیفیکیشن های یادآوری برای هر نوشته وجود دارد. میتوانید تنظیم کنید که در اینده نمایش داده شود و یا اینکه به صورت پیوسته هر روز در یک ساعت مشخص نوتیفیکیشن برای شما نمایش داده شود.

به اشتراک گذاری نوشته ها :

امکان به اشتراک گذاری فایلها با افراد خاص و یا شیرکردن آن نیز وجود دارد. برای مثال اگر فقط میخواهید یک نوشته برای یک نفر قابل دسترسی باشد، میتوانید آن نفر را به این نوشته اضافه کنید. در این صورت هر دو میتوانید داخل ان نوت ، نوشته ی مدنظر را بنویسید یا ادیت کنید و …. به دلیل اینکه برنامه امکان sync سریع در صورت اتصال به اینترنت را دارد، نوشته به سرعت اپدیت خواهد شد.

ویژگی های نسخه ی جدید :

  • Quickly capture what’s on your mind and get a reminder later at the right place or time. Speak a voice memo on the go and have it automatically transcribed. Grab a photo of a poster, receipt or document and easily organize or find it
  • later in search. Google Keep makes it easy to capture a thought or list for yourself, and share it with friends and family.
  • apture what’s on your mind
  • Add notes, lists and photos to Google Keep. Pressed for time? Record a voice memo and Keep will transcribe it so you can find it later.

دانلود نسخه 4 هماهنگ با اندروید 4.1 به بالا مخصوص ARM

دانلود نسخه 4 هماهنگ با اندروید 4.1 به بالا مخصوص X86

اگر در نصب و راه اندازی این اپلیکیشن با مشکل مواجه شدید ، در انتهای همین پست و در بخش کامنت ها مشکل را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان کافه اپس در اولین فرصت پاسخگوی شما باشند …

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

دانلود از سرورهای کافه اپس در تمامی ISP های کشور به صورت نیم بها می باشد. لطفا بدون نرم افزارهای عبور از تحریم اقدام به دانلود نمایید.

اسکرین شات ها Google Keep Screenshots

مطالب مشابه Google Keep Similar to Google Keep

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *