مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

دانلود اپلیکیشن اسکنر CamScanner – PDF Creator,Fax + آموزش
جدید

دانلود اپلیکیشن اسکنر CamScanner – PDF Creator,Fax + آموزش

Android
15 ژانویه 2024

بدون دیدگاه
نسخه 6.57.0

دانلود اپلیکیشن کم اسکنر برای اندروید CamScanner

نسخه نهایی 6.57.0 در سایت قرار گرفت

CamScanner -Phone PDF Creator کم اسکنر نام برنامه ای بسیار کاربردی است که به وسیله آن می توانید متن و صفحه مورد نظر خود را اسکن کرده و مستقیما آنها را به صورت فایل PDF در آورید. شما می توانید متون مختلفی از جمله جزوات، کتاب و… را به راحتی و در عرض چند ثانیه سریعا اسکن کرده و به صورت فایل PDF تبدیل نمایید. برای دانلود و اموزش استفاده از این برنامه کاربردی با کافه اپس همراه باشید…. 

CamScanner

این برنامه دارای ویژگی های جالبی است که یکی از ویژگی های جالب این برنامه تشخیص هوشمند متن ها و حاشیه صفحه است که پس از اسکن به طور ماهرانه قسمت های اضافی را برش می دهد و  متن ها را برجسته تر می کند و با تنظیم خودکار روشنایی و رنگ فایل اسکن شده کیفیت فایل را افزایش می دهد. ما این برنامه را برای دانشجویانی که تمایلی به جزوه نوشتن ندارند پیشنهاد می کنیم تا از این برنامه برای اسکن کردن جزوات و کتب و نمونه سوالات استفاده کنند.

ویژگی های برنامه Cam Scanner برای اندروید :

  •  امکان اسکن متون و صفحات مختلف و همچنین اسکن جزوات ، یادداشت ها ، کارت های ویزیت 
  •  تنظیم خودکار روشنایی و رنگ تصاویر اسکن شده و برش تصاویر
  •  امکان ویرایش تصاویر و اضافه نمودن متن و واترمارک فایل ها
  • قابلیت قفل گذاری بر روی فایل ها و مرتب سازی آنها بر اساس نام ، تاریخ 
  •  قابلیت جستجوی سریع و آسان در فایل های PDF
  •  دارا بودن تکنولوژی تبدیل عکس به متن (OCR)
  • امکان ارسال اسناد اسکن شده و اشتراک گذاری در فضای Cloud و انتقال بین موبایل ها و کامپیوتر

تغییرات نسخه جدید :

  • Convert to Word files better
  • General app optimizations and improvements

آموزش کار با برنامه CamScanner – PDF Creator,Fax :

کار با این نرم افزار چندان پیچیده نیست و بر خلاف تصور برنامه ای بسیار ساده و کاربر پسند است‚  وقتی وارد برنامه می‌شوید، ابتدا یک دکمه سبزرنگ با علامت دوربین عکاسی خودنمایی می کند. با کلیک بر روی ان وارد قسمت گرفتن عکس می‌شوید که دقیقا شبیه به عکاسی پیش فرض موبایل است .

یک سند را در قاب دوربین خود قرار بدهید  و از آن عکس گرفته و سپس تایید را بزنید. سپس محدوده سند را مشخص کرده  و مجددا دکمه تایید یا گزینه تایید را تیک بزنید و در صورت نیاز قبل از تایید میتوانید سند را به دو طرف بچرخانید.

در این مرحله حواشی سند در عکس حذف میشود و شما میتوانید با انتخاب فیلتر های مختلفی مانند سیاه و سفید، روشن، خاکستری و … را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.همچنین این امکان بررای شما وجود دارد تا با انتخاب آیکون OCR در همین مرحله عکس را به متن تبدیل کنید. دو ابزار مهم دیگر در این بخش چرخاندن عکس و تنظیم دستی نور و است .با تایید این مرحله، برنامه با ایجاد یک پوشه به صورت خودکار اسناد اسکن شده شما را در آن پوشه قرار میدهد.

حالا اگر میخواید برگه دیگه ای به همین پوشه اضافه کنید دوباره دکمه دوربین که سمت راست، قسمت پایین صفحه مشخص است ضربه بزنید، اما اگر میخواید پوشه جدیدی ایجاد کنید با علامت فلش در سمت چپ بالای صفحه از پوشه خارج شده و در قسمت پوشه ها دکمه دوربین رو بزنید. هر پوشه میتواند چندین تصویر یا سند را در خود جای بده.

نکات مهم برنامه camscanner :

  • اگر سنسور دروبین موبایل شما بالاتر از 12 مگاپیکسل است با برنامه عکاسی موبایل خود عکس گرفته و سپس در برنامه عکس گرفته شده را از طریق “اضافه کردن از گالری” فراخوانی کنید.
  • در زمان عکس گرفتن هرچه میتوانید زوایه لنز دوربین نسبت به متن مورد نظر به عمود نزدیک تر و حواشی عکس کمتر و زوم و فوکوس هم بهتر باشد مطمعنا نتیجه بدست امده بهتر خواهد بود.
  • سند را در جای صاف قرار دهید و هرچه میتوانید از افتادن سایه بر سند خودداری کنید.

 

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

‫4/5 (2 امتیاز )

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

دانلود از سرورهای کافه اپس در تمامی ISP های کشور به صورت نیم بها می باشد. لطفا بدون نرم افزارهای عبور از تحریم اقدام به دانلود نمایید.

اسکرین شات ها CamScanner Screenshots

مطالب مشابه CamScanner Similar to CamScanner

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *