مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

دانلود برنامه مترجم لغت و متن Google Translate برای اندروید
جدید

دانلود برنامه مترجم لغت و متن Google Translate برای اندروید

Android
2 مارس 2024

بدون دیدگاه
نسخه 8.3.54

دانلود برنامه مترجم لغت و متن Google Translate برای اندروید

نسخه نهایی 8.3.54 در سایت قرار گرفت

دنبال یه دیکشنری خوب برای گوشیتون می گردید ولی پیدا نمی کنید ؟ اپلیکیشن های زیادی رو نصب کردید و نتیجه نگرفتید ؟ حجم اپلیکیشن ها زیاده و حافظه ی گوشیتون رو گرفته ؟ خوب بدون شک بهترین پیشنهاد برای شما استفاده از Google Translate هست که با توجه به اپدیت روزانه لغات در اون، بدون هیچ شکی بزرگترین مترجم دنیای اینترنت هست . بهره مندی از امکان ترجمه به بیش از 103 زبان دنیا ، به صورت دو زبانه این اپلیکیشن رو به محبوبترین مترجم نیز تبدیل کرده . با معرفی و دانلود Google Translate برای اندروید همراه کافه اپس باشید …

Google Translate برای اندروید

Google Translate یک برنامه قدرتمند با دایره لغات جامع میباشد که در بین مردم جهان از محبوبیت خاصی برخورددار است. این برنامه توسط شرکت Google برای کاربران اندروید و IOS منتشر شده و دارای محیطی بسیار ساده است که از زبان های مختلفی نظیر اسپانیایی‚ انگیلیسی‚ ایتالیایی‚ فرانسوی‚ روسی و… پشتیبانی میکند و همین باعث محبوبیت این برنامه کاربردی شده‚ بوسیله این برنامه اندروید میتوانید جملات خود را ان نوشته و معنی ان را به هر زبانی که دوست دارید ترجمه و دریافت کنید. این برنامه برای دانشجویان زبان و مخصوصا افراد معمولی که با ترجمه جملات انگلیسی با مشکل رو به رو هستند بسیار مناسب است.برنامه Google Translate محیطی بسیار جالب را برای اموزش زبان دلخواه شما در اختیارتان میگذارد. بوسیله برنامه Google Translate میتوانید زبان دلخواه خود را براحتی یاد بگیرید.

یکی از قابلیت های جذابی که این برنامه دیکشنری اندروید در اختیار کاربران خود گذاشته ترجمه متون از رو عکس های اسکن شده بوسیله برنامه است همچنین میتوانید از طریق میکروفن متن خود را گفته و ترجمه ان را دریافت کنید توجه داشته باشید برای استفاده از زبان مورد نظر خود بصورت افلاین میتوانید ان زبان را دانلود کرده و بصورت افلاین متون خود را ترجمه کنید. 

مهم ترین ویژگی ها Google Translate برای اندروید :

  • پشتیبانی از 103 زبان زنده ی دنیا
  • محیطی بسیار ساده برای یادگیری زبان مد نظر کاربران
  • امکان ترجمه صحبت‚ متن و عکس بصورت اسکن
  • استفاده کم از ترافیک اینترنت
  • استفاده از دوربین عکاسی تلفن همراه برای ترجمه ی آنی 38 زبان
  • دارای پک کامل فارسی بصورت دیتا برای ترجمه افلاین 

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

‫4/5 (1 امتیاز )

آخرین تغییرات نسخه جدید برنامه ترجمه گوگل

  • Bug fixes and improvements
شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

دانلود از سرورهای کافه اپس در تمامی ISP های کشور به صورت نیم بها می باشد. لطفا بدون نرم افزارهای عبور از تحریم اقدام به دانلود نمایید.

اسکرین شات ها Google Translate Screenshots

مطالب مشابه Google Translate Similar to Google Translate

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *