مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

دانلود پیام رسان ایرانی بیسفون BisPhone برای اندروید
آپدیت

دانلود پیام رسان ایرانی بیسفون BisPhone برای اندروید

Android
1 می 2019

بدون دیدگاه
نسخه 2.0.3

دانلود پیام رسان ایرانی بیسفون BisPhone برای اندروید

لینک های دانلود حذف شد!

BisPhone یک پیام رسان جدید و ایرانی است که به تازگی برای سیستم عامل های اندروید و IOS ارائه شده است, این پیام رسان توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی و ارائه شده است و توانسته در بین سایر پیام رسان ها محبوبیت زیادی را کسب کند این پیام رسان دارا محیطی جذاب و سرگرم کننده است و تقریبا می توان گفت تمام امکانات تلگرام را دارا می باشد. برای دانلود این اپلیکیشن با کافه اپس همراه باشید…

BisPhone

بیسفون یک برنامه تماس صوتی و پیام‌ رسانی راحت و کاربردی برای استفاده روزانه است. این نرم‌افزار بر پایه تکنولوژی و پروتکل جدید و اختصاصی BisPhone تولید شده و با تاکید بر امنیت‚ کارایی و استفاده کمینه از منابع گوشی و اینترنت توسعه یافته است. این پیام رسان دارای محیطی جذاب و متفاوت است که هر کاربری را به خود جذب می کند بوسیله بیسفون شما میتوانید تمام عکس ها‚ اهنگ ها و فیلم های خود را با دوستانتان در این پیام رسان به راحتی به اشتراک بگذارید. این پیام رسان همچنین امکان تماس صوتی رایگان را در اختیار کاربران خود قرار داده است. 

مهم ترین ویژگی ها BisPhone برای اندروید:

  • امکان ساخت گروه
  • امکان ساخت کانال 
  • برقراری تماس صوتی رایگان
  • قابلیت ارسال فایل هایی با حجم های بالا

آخرین تغییرات نسخه ی جدید :

 Now you can send secure messages in your conversations :
Bisphone end-to-end encryption ensures only you and the person you are communicating with can read what is sent, and nobody in between, not even Bisphone. Your messages are secured with locks, and only the recipient and you have the special keys needed to unlock and read your messages.
Thanks for using BisPhone!

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

دانلود از سرورهای کافه اپس در تمامی ISP های کشور به صورت نیم بها می باشد. لطفا بدون نرم افزارهای عبور از تحریم اقدام به دانلود نمایید.

مطالب مشابه BisPhone Similar to BisPhone

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *