مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

دانلود اپلیکیشن کمرا 360 برای اندروید Camera360 Ultimate
آپدیت

دانلود اپلیکیشن کمرا 360 برای اندروید Camera360 Ultimate

Android
17 آوریل 2023

3 دیدگاه
نسخه 9.9.32

دانلود اپلیکیشن کمرا 360 Camera360 Ultimate برای اندروید

نسخه نهایی 9.9.32 در سایت قرار داده گرفت

کمرا 360 | Camera360 از جمله پردانلودترین اپلیکیشن های عکاسی و ویرایش عکس می باشد که قابلیت های بسیار ویژه ای برای عکاسی سلفی و تولید عکس های جذاب دارد. در این برنامه میتوان به صورت کامل اقدام به ادیت صورت و سوژه بکنید و تمامی موارد ممکنه در ادیت صورت را انجام بدهید. همچنین امکانات عکاسی و اعمال فیلترهای مختلف به صورت فوری بر روی عکس ها از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می باشد. بخش عکاسی سلفی برنامه نیز امکانات بسیاری دارد که از انجمله می توان به اعمال استیکرهای جذاب و متفاوت به صورت لایو بر روی تصویر سوژه اشاره کرد. با معرفی کامل این برنامه اندروید همراه کافه اپس باشید …

camera360 برای اندروید

نرم افزار Camera360 بدون شک یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار های ادیت و عکاسی است که هم برای سیستم عامل iOS و هم برای Android عرضه شده است. این نرم افزار با خیل عظیمی از امکانات راحتی بسیاری را برای کاربران خود فراهم کرده و آنها را از استفاده روزانه از اپ های مختلف اسوده میکند.برای مثال با قسمت ویرایش این پرتره ی این نرم افزار میتوانید لک ها و جوش های صورتتون رو پاک کنید ! صورتتون رو روشن تر کنید ! چشما رو بزرگتر کنید ! چشما رو درخشان تر کنید ! زیر چشم ها رو روشن تر کنید ! موهاتون رو هایلایت کنید ! و … علاوه بر این موارد میتونید کنتراست تصویر رو تغییر بدید ، کل تصویر رو روشن تر کنید و کلی تغییرات دیگه …

ویژگی های برنامه Camera360 برای اندروید :

  • مودهای مختلف عکاسی
  • امکان ایجاد میکآپ در عکاسی سلفی
  • تعیین میزان تعییرات در عکاسی سلفی
  • ویرایش تخصصی تصاویر پرتره ( آموزش این مورد در سایت قرار خواهد گرفت)
  • ویرایش تصاویر منظره
  • انواع و اقسام مختلف فیلتر های اماده شده برای زیباتر کردن تصاویر شما
  • افزودن جلوه های ویژه به عکس ها
  • امکان ذخیره ، ویرایش و مدیریت تصاویر
  • امکان اشتراک گذاری تصویر در شبکه های اجتماعی فیسبوک و …

توضیحات برنامه کمرا 360 برای اندروید : 

همانطور که اشاره شد برنامه اندرویدی کمرا 360 هم دوربین عکاسی می باشد و هم ابزاری برای ادیت و ویرایش ، از این رو امکانات بسیار زیادی دارد که در ادامه به صورت موردی به بررسی انها میپردازیم :

ادیت تصاویر پرتره :

محبوبترین قسمت این اپلیکیشن بخش ادیت تصاویر پرتره می باشد. در این بخش ابزارهای مختلفی برای اعمال تغییر وجود دارد. برای مثال در قسمت Smooth skin امکان نرم کردن بافت پوست وجود دارد. این عمل به صورت اتوماتیک انجام شده و میتوانید مقدار آن را از کم تا خیلی زیادی تنظیم کنید. همچنین براش هایی برای ادیت نقطه ای نیز در این برنامه در نظر گرفته شده است که برای مثال اگر می خواهید فقط یک نقطه را تغییر دهید با استفاده از این ابزار به راحتی قادر به انجام این کار خواهید بود.

در قسمتی دیگر امکان ادیت فرم صورت وجود دارد. فرم چانه و صورت را میتوانید به صورت های مختلفی تغییر دهید . همچنین در این قسمت امکان تغییر فرم بدن نیز در نظر گرفته شده است که اگر تصویر به صورت قدی بود قابل انجام می باشد .

ادیت بک گراند :

ادیت بگ گراند از دیگر امکانات این برنامه است که به صورت کاملا هوشمندانه و با هوش مصنوعی اعمال می شود. برای مثال میتوانید اسمان پشت سرتان را تغییر دهید. المان های آماده ی مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها اقدام به تغییر اسمان پشت سرتان کنید.

استفاده از فیلتر های مختلف :

فیلتر ها از جمله محبوبترین ابزارهایی می باشند که کاربران به دنبال استفاده از آنها هستند. این برنامه ادیت عکس نیز مملو از فیلتر هعای جذاب و از پیش تعیین شده است. برای مثال امکان استفاده از فیلترهای سینمایی و تبدیل تصاویر پرتره شما به تصاویری که از اکتورهای سینمایی گرفته می شود وجود دارد. امکان استفاده از فیلترهای حیوانات برای تولید تصاویر فان نیز وجود دارد . فیلترهای کارتونی مختلفی نیز در این برنامه ادیت عکس استفاده شده است که میتواند تصاویر خنده دار و بامزه ای را برای شما تولید کند.

برای تصاویری غیر پرتره نیز امکان استفاده از فیلترهای اماده ی سینمایی و هالیوودی مهیا شده است. این فیلترها بیشتر با تغییرات توناژ رنگ میتوانند تصاویری جذاب برای شما ایجاد کنند. بیش از 300 فیلتر برای تولید تصاویر HDR ، سیاه و سفید و … در این قسمت گنجانده شده است.

استیکرهای بامزه :

camera 360 مملو از استیکرهای جذاب است. این استیکرها را هم روی سوژه و هم در قسمت های مختلف عکس می توانید استفاده کنید و عکس های بامزه ای با استفاده از آن تولید کنید. استیکرها همواره در حال اپدیت است و از استیکرهای برنامه های معروفی همچون اینستاگرام ، تیک تاک و … نیز در انها استفاده شده است.

امکان تولید فیلم کوتاه :

این برنامه بیشتر برای عکاسی و ادیت عکس استفاده می شود و امکان تولید فیلم های 10 تا 60 ثانیه ای نیز توسط ان مهیا شده است. با این قابلیت می توانید فیلم هایی با تم سینمایی و … نیز تولید کنید (با استفاده از فیلترهای موجود).

بخش ادیت رنگ :

بخش ادیت رنگ این اپلیکیشن نسبت به سایر ابزارهای ادیت عکس موجود بسیار کاملتر می باشد. در این برنامه ابزارهای مختلفی بر مبنای ادیت یک رنگ ، یا ادیت کلی رنگ ها وجود دارد که می توانید در ادیت حرفه ای تصاویر به شما کمک کند. همچنین برنامه خود نیز ابزاری برای ادیت کلی رنگ تصاویر دارد که می توانید ان را نیز تست کنید. امکان تنظیم تناژ تصاویر ، سایه ها ، هایلایت ها و … نیز از جمله ابزارهای بخش ادیت رنگ تصاویر کمرا 360 می باشد.

ویژگی های نسخه مود شده : 

  • Unlocked VIP/All Filters: All filters can be downloaded and used, including paid filters.

در نسخه ی مود شده ای که در داخل سایت کافه اپس قرار داده شده است امکان دسترسی به تمامی فیلترهای وی آی پی و پولی قرار داده شده است. بدون پرداخت هزینه ای ، با استفاده از کمرا 360 انلاک شده می توانید به تمامی فیلترهای پولی برنامه دسترسی داشته باشید …

آخرین تغییرات نسخه ی جدید :

  • New Year’s stickers and elements are here. Use Camera360 to take cute pics and kick off the New Year
  • Conveniently access and switch between filters with the new interface

هر گونه سوال و پرسشی در مورد نصب و راه اندازی کمرا 360 داشتید در قسمت انتهایی همین پست و در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید تا کارشناسان کافه اپس اندروید در اولین فرصت پاسخگوی شما باشند.

‫5/5 (1 امتیاز )

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

دانلود از سرورهای کافه اپس در تمامی ISP های کشور به صورت نیم بها می باشد. لطفا بدون نرم افزارهای عبور از تحریم اقدام به دانلود نمایید.

مطالب مشابه Camera360 Ultimate Similar to Camera360 Ultimate

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Asal پاسخ

Mishe amozeshesham bezarid mmnon az coffeeapps

🏅 میر علیرضا جلالی پاسخ

دوست عزیز تمام سعیمون رو میکنیم تا بهترین اموزش این برنامه رو در اختیار همه بذاریم

Sohrabphotographer پاسخ

یه برنامه فوقالعاده تخخصی و حرفه ای برای کسایی که عکاسی رو دوست دارن اونایی که کامنت منو میخونن واقعا دانلود کنید ارزششو داره والله👍👍👍