مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

خرید یوسی پابجی موبایل با اپلیکیشن منبع
جدید

خرید یوسی پابجی موبایل با اپلیکیشن منبع

7 مارس 2021

1 دیدگاه

در این پست می خواهم در مورد اپلیکیشنی صحبت کنم که می توانید با آن خرید یوسی پابجی را انجام دهید که مربوط به پابجی موبایل می باشد. بازی پابجی معروف ترین های بازی های گوشی اندروید است که می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. بازی پابجی به صورت آنلاین است و در هر دور بازی افراد سعی می کنند برای زنده ماندن تلاش کنند و رتبه بیارند.

حالا یوسی پابجی به صورتی است که با داشتن آن می توانید اسکین های جذابی در بازی خریداری کنید البته هیچ اجباری به خرید این اسکین ها و لباس ها نیست و در واقع هیچ تاثیری در بازی ندارند و فقط ظاهر شما را زیبا می کند. تعداد کمی از افراد دوست دارند این لباس ها را تهیه کنند.

یوسی

خرید یوسی در بازی پابجی موبایل چگونه است؟

با اپلیکیشن خرید یوسی پابجی موبایل از منبع آن برای ایرانیان می توانید به تعداد نیاز یوسی تهیه کنید و از این لباس ها بخرید.

اپلیکیشن خرید یوسی معروف ترین اپلیکیشنی است که برای ایرانیان منتشر شده تا به صورت همیشه در دسترس بتوانند یوسی مدنظر خود را خریداری کنند. سفارشات بسیار سریع انجام می شود و لازم نیست برای خرید، رمز خود را بنویسید چرا که تنها با ایدی پابجی سفارش انجام خواهد شد.

برای سفارش یوسی تنها کافیست آیدی بازی پابجی موبایل خود را بنویسید به همین راحتی سفارش شما در دقایق آینده انجام خواهد شد.

چرا این اپلیکیشن یوسی پابجی موبایل منبع ایرانیان است

این اپلیکیشن برای اندروید منتشر شده و در واقع با داشتن این اپلیکیشن همیشه در دسترس می توانید یوسی پابجی خریداری کنید و روی موبایل خود نصب باشد به همین سادگی می توانید یوسی داشته باشید.

با وجود یوسی می توانید از بخش فروشگاه بازی لباس ها و ابزار های مختلف را خریداری کنید و از آن ها استفاده کنید. یوسی در واقع پول درون برنامه ای بازی پابجی موبایل است که برای بخش فروشگاه بازی نیاز می شود.

برای دانلود از گوگل پلی لینک زیر استفاده کنید: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pubgg.store

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

مطالب مشابه Similar to

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محمدطه

پاسخ

ممنون برنامه جالبیه

نسخه اندروید: 10 مدل گوشی: شیوامی 9