مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

بهترین لپ تاپ های ارزان ۲۰۲۱
جدید

بهترین لپ تاپ های ارزان ۲۰۲۱

14 جولای 2021

بدون دیدگاه

لپ تاپ امروزه با توجه به اینکه بیش تر کارها به صورت الکترونیک انجام می شود، یکی از نیازهای افراد، دانشجویان و کارمندان است. با توجه به افزایش قیمت وسائل هوشمند مثل گوشی و لپ تاپ، همچنین اوضاع بد اقتصادی، افراد زیادی به دنبال لپ تاپ‌هایی با قیمت مناسب هستند که بتواند تمام نیاز های آن ها را برطرف نماید. در ادامه می خواهیم لپ تاپ هایی با قابلیت هایی مناسب و قیمتی ارزان به شما معرفی کنیم.

لپ تاپ Microsoft Surface Go

این لپ تاپ خوش ساخت cpu، Ram، گرافیک و حافظه متفاوتی در هر نوع خود دارد و با توجه به ان ها قیمت های متفاوتی هم دارد. لپ تاپ Microsoft sutface go دارای cpu های pentium, celern و انواع cpu های نسل intel core می باشد، Ram این لپ تاپ از ۲ گیگابایت تا ۱۶ گیگا بایت در هر نوع متفاوت است، گرافیک این لپ تاپ دارای انواع بدون حافظه مجزا، با یک گیگا بایت حافظه مجزا تا ۴ گیگابایت حافظه مجزا می باشد، همچنین حافظه لپ تاپ از ۱۲۸ گیگا بایت تا یک ترابایت است. برای خرید این سری لپ تاپ از حدودا ۱۲ میلیون تومان تا ۲۶ میلیون تومان با توجه به قابلیت های آن باید خرج کنید. بهترین نوع این لپ تاپ با مشخصات cpu نسل i5 intel، گرافیک با حافظه مجزا ۲ گیگا بایت ،Ram 4G و حافظه ۵۰۰ گیگ می باشد که لپ تاپ متوسط رو به حرفه ای محسوب می شود.

بهترین لپتاپ سال 2021

لپ تاپ Lenovo Ideapad Duet Chromebook

این سری لپ تاپ دارای انواع مختلفی با مشخصات متفاوت می باشد که به نسبت آن قیمت های متفاوتی هم دارد. این لپ تاپ دارای cpu های نسل intel است، ram این لپ تاپ از ۲ گیگابایت تا ۱۶ گیگابایت می باشد، گرافیک آن حافظه مجزا از یک گیگ تا ۴ گیگا بایت دارد و حافظه آن حدود ۱۲۸ گیگ تا یک ترابایت می باشد. رنج قیمت این سری لپ تاپ از ۱۰ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان می باشد. بهترین نوع این سری لپ تاپ cpu نسلi7 intel، گرافیک با یک گیگ حافظه مجزا ،ram 4G و حافظه ۱۲۸ گیگابایت است که لپ تاپی حرفه ای می باشد فقط تنها اشکال آن حافظه پایین آن است.

لپ تاپ Hp Chromebook 14

این سری از لپ تاپ هر نوعش مشخصات متفاوتی دارد که نسبت به قابلیت هایش قیمت های متفاوت دارد. این لپ تاپ دارای cpu های نسل Amd و نسل intel است، ram آن از ۲ گیگا بایت تا ۱۶ گیگابایت می باشد، گرافیک این سری لپ تاپ بدن حافظه مجزا و از یک گیگ حافظه مجزاتا ۴ گیگابایت دارد و حافظه ان از ۱۶ گیگا بایت تا یک ترابایت می باشد. رنج قیمت این سری لپ تاپ از ۸ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان است. بهترین نوع این لپ تاپ cpu نسل i3 intel، گرافیک دون حافظه مجزا، ram 4G و حافظه ۶۴ گیگابایت می باشد.

بهترین لپتاپ سال 2021

لپ تاپ Acer Chromebook 314

سری لپ تاپ ایسر کروم بوک دارای نوع های مختلف که هر کدام مشخصات متفاوتی دارند.

این لپ تاپ ها دارای cpu های نسل intel هستند، ram ان ها از ۲ گیگابایت تا ۱۶ گیگا بایت می باشد، گرافیک آن بدون حافظه مجزا و از یک گیگ حافظه مجزا تا ۴ گیگابایت است و حافظه آن از ۱۶ گیگ تا یک ۵۰۰ گیگابایت می باشد.

رنج قیمت این لپ تاپ از ۱۳ میلیون تومان تا ۲۲ میلیون تومان می باشد.

بهترین نوع این سری لپ تاپ cpu نسل celern intel، گرافیک بدون حافظه مجزا، ram4G و حافظه ۱۲۸ گیگی می باشد.

کلام آخر:

اگر به دنبال خرید لب تاب با قیمت مناسب و قابلیت های بالایی هستید توصیه لحظه آخر به شما خرید لب تاب از بازار های شهر های مرزی ایران می باشد، البته این نکته را در نظر بگیرید که برای خرید از این بازار ها حتما شخصی کاربلد را همراه خود داشته باشید.

‫4/5 (1 امتیاز )

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

مطالب مشابه Similar to

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *