مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

چه زمانی کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن دارد؟
آپدیت

چه زمانی کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن دارد؟

14 سپتامبر 2021

بدون دیدگاه

امروزه، زندگی کردن بدون گوشی های هوشمند نه تنها دشوار، بلکه غیرممکن است. شما احتمالا همین الآن هم این مقاله را با گوشی هوشمند خود می خوانید و یا مدت زیادی از آخرین استفاده از اپلیکشن های موبایلتان نگذشته است. دلیل این اتکا به گوشی های هوشمند، برنامه های تلفن همراه است که زندگی بشر را بسیار ساده کرده است. این برنامه ها شیوه زندگی ما را تغییر می دهند. این امر باعث شده که شرکت های توسعه دهنده برنامه های تلفن همراه تحت فشار قرار گیرند تا برنامه های کاربردی موبایل مفیدتری بسازند. برنامه های کاربردی بخش مهمی از استراتژی تجاری مربوط به موبایل را تشکیل می دهند. علاوه بر ارتباط با مشتریان، یک برنامه به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا اطلاعات جمعیتی مشتریان خود را داشته باشند. داشتن این اطلاعات مهم است. زیرا باعث می شود که بیزینس ها  با مشتریان خود تعامل بهتری داشته باشند و خدماتی را ارائه دهند که نیازهای مشتریان را برآورده کند.

اپلیکیشن ساز

با استفاده از اپلیکیشن ساز ها می توانید فرصت های بازاریابی ارزشمندی را ارائه دهید که به شما در تعامل با مخاطبان هدفتان کمک کند، و همچنین مزایای بسیار دیگری که به شما در پیشبرد رقابت خود کمک می کند.ما در این مقاله قصد داریم مزایایی داشتن اپلکیشن را به شما توضیح دهیم.

مزایای داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار

برنامه ها آگاهی از برند را افزایش می دهند

استفاده از برنامه های تلفن همراه به شما این فرصت را می دهد تا آگاهی از برندتان را در کنار سایر ابتکارات بازاریابی افزایش دهید. هنگامی که یک کاربر برنامه شما را روی دستگاه خود نصب می کند، حتما چندین بار در روز با نام برند شما روبرو می شود، به خصوص اگر برنامه شما ویژگی هایی را داشته باشد که کاربران را به تعامل مداوم با شما تشویق کند. همچنین می توان آن را به عنوان یک بستر تبلیغاتی جدید برای کسب و کار در نظر گرفت که می تواند هر چیزی را که می خواهید بیان کند، تا برند شما بیشتر در معرض دید و در نتیجه آگاهی قرار گیرد.

 برنامه ها امکاناتی را به مشتریان ارائه می دهد

دسترسی آنلاین یه پشتیبانی شاید یکی از مهمترین مزیت های دنیای دیجیتال امروزی است.

مشتریان نمی خواهند برای سفارش مجدد محصول با فروشگاه شما تماس بگیرند. آنها ترجیح می دهند با لمس صفحه موبایل به راحتی از روی  مبل خود سفارش خود را ثبت کنند. ارسال ایمیل به پشتیبانی مشتری شما به منظور رفع یک مشکل، باعث تجربه کاربری بد می شود. مشتریان شما می خواهند بتوانند بلافاصله از طریق ویژگی چت شما با تیم پشتیبانی مشتریان شما صحبت کنند. در گذشته، ساده ترین راه برای تماس با مشتری این بود که به او ایمیل بزنید یا با او تماس بگیرید. امروزه، می توانید برای آن ها اعلانی را ارسال کنید که روی صفحه قفل آنها ظاهر می شود. این روش هم ارتباط مستقیمی با مشتری برقرار می کند، هم باعث مزاحمت کمتری نسبت به یک تماس می شود. برنامه ها حتی کار را برای کاربران آسان تر می کند، به عنوان مثال در برنامه ها، کاربران شما نیاز به ورود به سیستم برای هر ثبت سفارش را نخواهند داشت. دسترسی به  ویژگی های موقعیت جغرافیایی، کوپن ها، پیش سفارش و موارد دیگر در برنامه شما، می تواند روند خرید را برای مشتریان شما ساده کرده و در نتیجه ارزش بیشتری را برای وقت آن ها قائل شود.

برنامه ها باعث افزایش مشارکت مشتری می شود

در حال حاضر راه های زیادی برای افزایش تعامل مشتریان با مشاغل شما وجود دارد. کمپین ایمیلی، مانند رسانه های اجتماعی ، یک روش آزمایش شده و واقعی است، اما هیچ کدام از این رسانه ها به اندازه اعلان ها موقعیتی برای ارتباط مسقیم با کاربر را به شما نمی دهند. با استفاده از اپلیکیشن می توانید به کاربرانتان اعلان دهید تا مورد توجه آن ها قرار بگیرید.

هر زمان که شما بدانید مشتریان از اپلیکیشن طراحی شده شما لذت خواهند برد و ایده های جدید برای ساخت آن دارید، می توانید برای توسعه آن برنامه ریزی کنید.

همچنین می توانید یک برنامه اتوماتیک را تنظیم کنید که هر زمان که مشتری از محصولات و خدمات شما برنامه ای خریداری می کند، نظرات یا رتبه بندی را از مشتری درخواست کند.

داشتن یک اپلیکیشن همچنین به شما این امکان را می دهد که یک تجربه کاربری کنترل شده و کامل را به کاربران ارائه دهید. کاربران هنگام کار با اپلیکیشن، فقط در تعامل با برند شما هستند. درحالیکه هنگام بازدید از وب سایت شما، ممکن است کاربران چندین تب را باز کرده و هر تب دیگر باعث حواس پرتی آنان شود. اپلیکیشن به مشتریان شما این فرصت را می دهد تا در صورتی که از برند شما شکایتی داشته باشند، به راحتی آن را به شما بیان کند.

اپلیکیشن ها خدمات مشتری را بهبود می بخشد

اپلیکیشن ها خدمات مشتری را بهبود می بخشد

همه ما می دانیم که خدمات مشتری برای یک بیزینس موفق بسیار مهم است و یکی از مهمترین جنبه های خدمات مشتری، احترام گذاشتن به وقت مشتری با پاسخ سریع به سوالات آنها است.

با توسعه برنامه تلفن همراه، کسب و کار شما باید بتواند انواع ویژگی های خدمات مشتری مانند پیام های درون برنامه ای ، دکمه های تماس، راهنمای آسان از فروشگاه های شما، قابلیت پاسخگویی به مشتریان و البته بازخورد مشتریان را ارائه دهد. اپلیکیشن های تلفن همراه برای شما بستری را فراهم می کند تا از سوالات متداول مشتریان فعلی و احتمالی که به فکر خرید محصولات شما یا شرکت در تبلیغات شما هستند، آگاه باشید.

اپلیکیشن ها روابط قوی تری ایجاد می کنند

مشاغل بزرگ و کوچک این فرصت را دارند که با اپلیکیشن های تلفن همراه اطلاعات بیشتری در مورد کاربران خود به دست آورند. به عنوان مثال، با برنامه های تلفن همراه، می توانید در صورتی که اجازه اشتراک گذاری مکان به برنامه شما داده شود، به مکان کاربر دسترسی پیدا کنید، کاری که نمی توانید با یک وب سایت ساده انجام دهید.

علاوه بر بازخوردهایی که کاربران معمولاً در مورد اپلیکیشن (شکایات، نظرات، بررسی ها) برای شما می گذارند، می توانید در مورد کاربران خود تحقیق کنید. به عنوان مثال می توانید مواردی که کاربران بیشتر جستجو می کنند، سوالات متداول و مدت زمانی که هر کاربر در یک صفحه می ماند را بررسی کنید. همه این اطلاعات، اگر به درستی تجزیه و تحلیل شوند، می توانند به بینش هایی منجر شوند که می توانید از آنها برای ارتقاء سطح تجربه کاربری (UX)، استراتژی کمپین های تبلیغاتی و ایجاد محصولات بهتر استفاده کنید.

ایجاد یک برنامه وفاداری مشتری موثر

فرض کنید شرکت شما برنامه ای برای وفاداری مشتری دارد یا معرفی آن را به عنوان راهی برای تشویق فروش در نظر گرفته است. در این صورت، اجرای طرح وفاداری به صورت دیجیتالی از طریق یک اپلیکیشن تلفن همراه یک روش موثر برای جذب مشتریان و جلب توجه آن هاست. هنگامی که مشتریان برای خرید های خود پاداش دریافت می کنند، احتمال خرید دوباره آن ها بسیار بیشتر است. یک اپلیکیشن تلفن همراه انجام این کار را برای آنها بسیار آسان تر و سریعتر می کند.

در رقابت پیشی می گیرید

یکی از مزایای مهم اپلیکیشن های تلفن همراه برای استفاده در مشاغل این است که شما را واقعا متمایز از رقبا می کند. امروزه اپلیکیشن ها در فناوری مدرن لازم هستند و استفاده از آنها برای تجارت به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ویژگی همگانی است. با این حال، هنوز تمامی برند ها از اپلیکیشن ها استفاده نمی کنند، و به شما این امکان را می دهد که در هر رقابتی برتری داشته باشید.

چگونه برای برند خود اپلیکشن بسازیم؟

چگونه برای برند خود اپلیکشن بسازیم؟

اگر فکر می کنید بدون کد نویسی، شما نمی توانید اپلیکیشن بسازید، یا نمی دانید چطور امکان ساخت یک اپلیکیشن هست، حتما سری به مقاله روش های ساخت اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارها در ژاکت بزنید.

نتیجه گیری

برنامه های تلفن همراه آینده بازاریابی استراتژیک هستند. در گذشته برند ها سعی می کردند فروشگاه های خود را به مراکز خرید پررفت و آمد ببرند تا فروش بیشتری داشته باشند. اما مدتی است که عصر مراکز خرید در حال محو شدن است.

فروشگاه های آنلاین به این موضوع مهم توجه کرده اند. اما اکنون، به ویژه با نگرانی های مربوط به همه گیری ویروس کرونا، فقط خرده فروشی ها نیستند که تحت تأثیر آن قرار می گیرند. برنامه های تلفن همراه همه مشاغل را مختل می کنند. گزارشی از eMarketer نشان می دهد که در سال 2019، 90 درصد از وقت مردم در اینترنت صرف اپلیکیشن ها می شود، نه وب سایت ها. این نکته نشان دهنده ارزش و لزوم اپلیکیشن ها برای کسب و کار شما هستند. همچنین به خاطر داشته باشید که بسیاری از رقبای شما در حال حاضر زمان و هزینه خود را به توسعه برنامه های تلفن همراه خود اختصاص داده اند. با سرمایه گذاری در اپلیکیشن های تلفن همراه، راه را برای تجربیات بهتر از برندتان و به نوبه خود مشتریان راضی  هموار می کنید.

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

مطالب مشابه Similar to

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *