مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

معرفی رشته های ی پولساز در کشور کانادا
آپدیت

معرفی رشته های ی پولساز در کشور کانادا

3 فوریه 2019

بدون دیدگاه

معرفی رشته های ی پولساز در کشور کانادا

کانادا یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا برای زندگی است. همین دلیل به منظور افزایش علاقمندان به مهاجرت به کانادا کافی است. در بین سال های 2018 تا 2020، انتظار می رود به طور تقریبی یک میلیون نفر از تمام دنیا به این کشور مهاجرت نمایند. به منظور اطلاع کامل از راه های سریع مهاجرت به کشور کانادا، می توانید به سایت مقدم مراجعه نمایید. جمعیت کانادا در سال 2019، 37,279,811 نفر است و پیشبینی می شود در سال 2025 به 39,172,922 نفر افزایش یابد. در طرف مقابل، این کشور دومین کشور بزرگ جهان است. با توجه به جمعیت کم این کشور، تعداد فرصت های سرمایه گذاری و کاری در این کشور بیشمار است. با توجه به مزیت های فراوان این کشور برای شهروندانش، ممکن است شما نیز ترغیب شوید که به مهاجرت به این کشور فکر کنید.

معرفی رشته های ی پولساز در کشور کانادااز مزایای مهم کشور کانادا، می توان به نظام درمانی این کشور اشاره کرد. در کانادا، کلیه ی هزینه درمان توسط دولت پرداخت می شود. چند فرهنگی بودن این کشور نیز برای مهاجران کانادا بسیار جذاب است. زیرا میتوانند با حفظ الگوهای فرهنگی خود، به راحتی در این کشور زندگی کنند. نظام تحصیلی این کشور نیز بسیار پیشرفته است. اکثر دانشگاه‌های موجود در کانادا از شهرت جهانی برخوردار هستند. مقاطع تحصیلی در دانشگاه های کانادا شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می‌شود. البته چنانچه علاقمند به دوره های تکنسینی و دو ساله هستید، کالج برای شما بهترین گزینه خواهد بود. در زیر، به معرفی سه رشته ی پولساز در کشور کانادا خواهیم پرداخت. اطلاع کامل از جزییات این رشته ها، می تواند به تصمیم گیری نهایی علاقمندان به تحصیل در کانادا کمک شایانی نماید.

• رشته علوم مدیریت کسب و کار در مقطع کارشناسی ارشد (Business Management Sciences)

میانگین حقوق و دستمزد در این رشته $ 110000 تا 115000 دلار در سال است. در این رشته، ریاضیات بمراتب بیشتر از تجارت به چشم می خورد. دانشجویان این رشته، در زمینه های تئوری مدلسازی، آمار و احتمال و برنامه نویسی آموزشهای لازم را کسب می نمایند. مشاغل بالقوه در این رشته شامل ارائه خدمات اداری، و مشاغل مرتبط با بودجه یا مدیریت بازاریابی می شود. دانشجویان این رشته بعد از فارغ التحصیلی در زمینه هایی نظیر خدمات اداری، مدیریت بودجه، و مدیریت بازاریابی مشغول به کار خواهند شد.

• رشته مهندسی نرم افزار Software Engineering

این رشته نیز در میان رشته های پول ساز کانادا و حتی دنیا قرار دارد. تعداد علاقمندان به تحصیل در این رشته هر ساله رو به افزایش است. البته باید بدانید که به دلیل افزایش سرمایه گذاری در بخش تکنولوژی، انتظار می رود که تعداد مهندسین کامپیوتر مورد نیاز در چند سال آینده رشد چشمگیری داشته باشد. میانگین دستمزد فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر در کانادا 90,000 دلار در سال می باشد. از دانشگاه های معروف ارائه دهنده ی این رشته، می توان به دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا و مک گیل اشاره کرد.

• رشته Finance

دانشجویان این رشته، پس از گذراندن دوره های اولیه مرتبط با بیزینس در دو سال اول تحصیل، آموزش هایی نظیر برنامه ریزی مالی و مدیریت کسب و کار، مدیریت بانک و … را در برنامه ی درسی خود خواهند داشت. پس از اتمام دوره تحصیلی در رشته Finance ، فارغ التحصیلان، واجد شرایط کار در بخش های مختلف مالی مانند تحلیلگر امنیتی، تحلیلگر تحقیقات بازار، مدیر بانک، کارگزار وام مسکن یا مدیر نمونه کارها هستند. میانگین درامد سالیانه در این رشته نیز 103,376 دلار کانادا است.

علاقمندان به تحصیل و مهاجرت به کانادا، به منظور بررسی وضعیت تحصیلی خود، می توانند به وبسایت موسسه مهاجرتی مقدم مراجعه نمایید.

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

مطالب مشابه Similar to

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *