مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

ساخت فروشگاه اینترنتی اولین قدم برای شروع درآمد میلیونی
جدید

ساخت فروشگاه اینترنتی اولین قدم برای شروع درآمد میلیونی

20 آگوست 2020

بدون دیدگاه

در حال حاضر بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار به راه اندازی کسب و کار اینترنتی یا اینترنتی کردن کسب و کار خودشان فکر می‌کنند. در صورتی که قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی با درآمد عالی راه اندازی کنید و محصولات خود را از طریق اینترنت به فروش برسانید، باید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. در این مقاله هدف ما این است که بهترین روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، محصول مورد علاقه خودتان را در اختیار مشتریان قرار دهید و نیاز آن‌ها را برطرف کنید. برنامه ما در این مقاله آن است که مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی را با هم مرور کنیم و سپس چند راهکار عالی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به شما ارائه دهیم. با کمک این راهکارها می‌توانید تغییر و تحولی بزرگ در درآمد خود ایجاد کنید و زندگی خودتان را دگرگون کنید.

ساخت-فروشگاه-اینترنتی-اولین-قدم-برای-شروع-درآمد-میلیونی

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین

فروشگاه اینترنتی معایب و مزایای مختلفی دارد ولی مسلماً مزایای این سبک از کسب و کار خیلی بیشتر از معایب آن است. از این رو در این مقاله سعی می‌کنیم تمرکز خود را روی مزایا بگذاریم. کسانی که تاکنون کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده‌اند بر این باور هستند که باید خیلی زودتر اقدام می‌کردند؛ زیرا رفتار و عادات خرید در مشتریان نشان می‌دهد که در آینده نزدیک مشتریان ترجیح می‌دهند که خریدهای خودشان را تا حد امکان از طریق اینترنت و از فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند.

مزایا

در ادامه به چند مورد از مزایای کسب و کار اینترنتی اشاره شده است:

1. راحتی کسب و کار اینترنتی و فروشگاه آنلاین برای فروشنده و خریدار

یکی از مزایای کسب و کار و فروشگاه اینترنتی آن است که هم فروشنده و هم خریدار می‌توانند حتی با پیژامه هم کار خودشان را انجام دهند. فروشنده یا صاحب فروشگاه اینترنتی با پیژامه سفارش مشتریان را دریافت می‌کند و خریدار هم با پیژامه در منزل نشسته و با گوشی هوشمند یا لپ تاپ خودش خرید می‌کند. این در حالی است که در کسب و کار یا فروشگاه حضوری از این خبرها نیست و هر دو باید در محیطی نسبتاً اجتماعی و رسمی با یکدیگر ملاقات کنند تا فروش صورت گیرد.

2. مشکل ترافیک، مشکلات زیست محیطی و مسئله پارک حل می‌شود

امروزه مشکلات اجتماعی و زیست محیطی زیادی گریبان جوامع پیشرفته و در حال توسعه را گرفته است ولی فروشگاه اینترنتی جلوی بسیاری از این مشکلات را می‌گیرد؛ زیرا با فروشگاه اینترنتی دیگر لازم نیست کسی خودروی خود را سوار شود، مسیری را طی کند، سپس به مقصد برسد، جای پارک پیدا کند و با خودروی خود هوا را آلوده کند. به همین خاطر است که یکی از مزایای مهم فروشگاه و کسب و کار اینترنتی، عدم نیاز به رفت و آمد است.

3. فروشگاه‌های اینترنتی موجب صرفه جویی در زمان می‌شود

یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی آن است که موجب صرفه جویی در زمان مشتریان و فروشندگان می‌شود. این فروشگاه‌ها باعث می‌شود که دیگر نیازی به ایستادن در صف یا وقت گذاشتن برای برقراری ارتباط با فروشندگان نیست. در روش حضوری وقتی یک فروشگاه تخفیف می‌گذارد مشتریان در آن فروشگاه تجمع می‌کنند و اگر شما بخواهید از آن فروشگاه کالایی بخرید مجبور می‌‎شوید که وقت بگذارید و صبر کنید تا کار خود را انجام دهید اما وقتی یک فروشگاه اینترنتی تخفیف بگذارد هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد و خیلی راحت می‌توانید از آن خرید کنید و از تخفیفی که گذاشته شده نهایت لذت را ببرید.

4. امکان تبلیغات از طریق اینترنت

یکی از مزایای دیگر فروشگاه اینترنتی و داشتن وب‌سایت این است که می‌توانیم در فروشگاه خود تبلیغات و تولید محتوا کنیم و خود را در موتورهای جستجو بهتر کنیم. وقتی در نتایج جستجو جایگاه بهتری داشته باشیم و کاربران کالای مورد نیاز خود را در گوگل جستجو کنند، وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی ما در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود و می‌توانیم فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

5. برندسازی از طریق کسب و کار و فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر است

امروزه مردم وقت زیادی را در اینترنت و شبکه‌های مجازی می‌گذرانند. شبکه‌های مجازی برای برخی از افراد به عنوان عامل برای وقت تلف کردن و برای برخی دیگر به عنوان ابزاری برای ثروت‌سازی و رسیدن به درآمد فوق‌العاده و چشمگیر به حساب می‌آید.

در صورت استفاده از این ابزار می‌توانید خیلی راحت کسب و کارتان را بر سر زبان‌ها بیندازید. در گذشته برای برندسازی نیاز به تبلیغات در رسانه‌هایی مانند تلویزیون، بیلبوردهای موجود در شهر و سایر انواع تبلیغات داشتید و یا اینکه باید صبر می‌کردید تا در منطقه‌ای که مغازه شما در آن قرار دارد معروف می‌‎شدید و به سمت شما جذب می‌شدند ولی اکنون اگر بتوانید وب‌سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام حساب باز کنید، قطعاً خیلی سریع به چشم خواهید آمد و معروف خواهید شد. به همین خاطر است که برندسازی از طریق فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر از سایر روش‌ها است.

معایب

در ادامه به چند مورد از عیب‌های فروشگاه اینترنتی اشاره می‌شود:

1. در روش فروش اینترنتی امکان مذاکره و رسیدن به توافق وجود ندارد

در فروشگاه‌های حضوری شما اگر یک قیمت بالا با مشتری پیشنهاد دادید و مشتری از شما تقاضای تخفیف کرد، می‌توانید با او مذاکره کنید تا هر دو طرف به یک مبلغ درست برسید و بر سر آن توافق کنید. این در حالی است که چنین چیزی برای فروشگاه اینترنتی اتفاق نمی‌افتد. ممکن است برخی از فروشگاه‌های اینترنتی این کار را انجام دهند ولی قطعاً این روش مرسوم و متداول نیست. این برای فروش اینترنتی یک عیب است.

2. در فروش اینترنتی امکان تست یا پرو محصولات وجود ندارد

یکی از معایب فروشگاه اینترنتی آن است که وقتی فردی فروش اینترنتی لباس دارد، مشتری امکان تست این لباس را ندارد و تنها می‌تواند آن را خریداری کند و ابعاد آن را از طریق بخش توضیحات محصول مشاهده کند. از این فروش اینترنتی در این زمینه بهتر از فروش اینترنتی است.

3. محصول ممکن است دیر به دست مشتری برسد

به عنوان مثال فردی قصد دارد که تا چند ساعت دیگر به مهمانی برود ولی ناگهان متوجه می‌شود که لباس ندارد. در این مواقع او خیلی فوری به وب‌سایت فروش لباس مراجعه می‌کند ولی پس از خرید متوجه می‌شود که این لباس فردا به دست او خواهد رسید. به همین خاطر است که به یک فروشگاه حضوری پوشاک مراجعه می‌کند و خیلی راحت ظرف چند دقیقه خرید می‌کند.

4. هزینه حمل و نقل علاوه بر هزینه محصول پرداخت می‌شود

شما محصولی را به صورت اینترنتی خریداری می‌کنید ولی وقتی هزینه محصول را پرداخت کردید می‌‎بینید که هزینه تمام‌شده‌ای که باید بپردازید کمی بیشتر از قیمت محصول است. وقتی بررسی می‌کنید می‌بینید که هزینه حمل و نقل محصول هم در نظر گرفته شده است.

یک راهکار عالی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راهکار عالی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

در صورتی که قصد دارید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید و به درآمد میلیونی رویایی که همیشه مد نظرتان بوده است، دست پیدا کنید، همیار آکادمی می‌تواند روش طراحی فروشگاه اینترنتی را به شما آموزش دهد. در صورتی که تمایل دارید در کنار همیار همیار آکادمی یاد بگیرید که چگونه یک فروشگاه اینترنتی عالی راه اندازی کنید کافی است به آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

در این دوره با ابزارهای مختلفی برای طراحی سایت از جمله فتوشاپ و زبان‌های برنامه نویسی آشنا می‌‎شوید و یاد می‌گیرید که از آن‌ها برای طراحی یک سایت فروشگاهی عالی استفاده کنید. محتوای دوره طراحی سایت همیار آکادمی واقعاً منحصر به فرد و بی‌نظیر است. لازم به ذکر است که این دوره به هیچ عنوان یک دوره تئوری نیست و در آن طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملاً عملی تدریس می‌شود.

یکی دیگر از دوره‌های همیار آکادمی که به شما کمک می‌کند طراحی سایت خود را به بهترین شکل انجام دهید دوره آموزش گرافیک است. البته این دوره تنها مخصوص طراحی سایت فروشگاه نیست و یک دوره جامع است که شما را به یک گرافیست حرفه‌ای تبدیل می‌کند ولی با یادگیری گرافیک می‌توانید طراحی اولیه سایت فروشگاه خود را به زیباترین شکل ممکن انجام دهید. در صورت تمایل به شرکت در این دوره به دوره آموزش گرافیک مراجعه کنید. با شرکت در این دوره می‌توانید به سایر افراد کمک کنید تا سایت یا طرح‌های گرافیکی خود را اجرا کنند.

همیار آکادمی دوره‌های مختلفی دارد که با مراجعه به سایت همیار آکادمی می‌‎توانید با این دوره‌های عالی آشنا شوید و با شرکت در آن‌ها توانمندی خود برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی با درآمد بالا را افزایش دهید.

سخن پایانی

در این مقاله ابتدا چند مورد از مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی را بیان کردیم و سپس به چند راهکار عالی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اشاره کردیم. با استفاده از دوره‌های آموزشی همیار آکادمی می‌توانید به توانمندی لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مدیریت آن تا زمان رسیدن به درآمد میلیونی و میلیاردی برسید. بنابراین به هیچ عنوان معطل نکنید و گام اصلی خود برای رسیدن به اهدافتان را بردارید. هر چه زودتر و اصولی‌تر اقدام کنید قطعاً سریع‌تر به درآمد خواهید رسید.

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

مطالب مشابه Similar to

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *