مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

راه اندازی سایت با خرید هاست از میزبان فا
جدید

راه اندازی سایت با خرید هاست از میزبان فا

26 سپتامبر 2020

بدون دیدگاه

برای راه اندازی اولیه سایت که به دامنه، هاست، گواهی امنیتی، سایت ساز و قالب مناسب نیاز داریم می بایست دانش فنی اینکار را داشته و هزینه نسبتا بالایی را برای داشتن ملزومات آن پرداخت نماییم. این موضوع سبب می شود تا بسیاری از افرادی که تمایل به داشتن سایت دارند از خواسته خود صرفنظر کرده و یا با صرف هزینه بسیار بالایی، راه اندازی و طراحی سایت خود را به شرکت های طراحی وب بسپارند. خبر خوب اینکه ما در مجموعه میزبان فا یک روش ساده و کم هزینه را برای شما تدارک دیده ایم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته خود برسید! برای کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

طرح ویژه میزبان فا برای راه اندازی آسان و کم هزینه سایت

در این طرح ویژه شما تنها با خرید هاست از میزبان فا ، سایر ملزومات راه اندازی سایت که شامل دامنه، گواهی امنیتی SSL، سایت ساز و قالب حرفه ای را به همراه نصب و راه اندازی رایگان در اختیار خواهید داشت!!! این موضوع واقعا عجیب است اما خوشبختانه واقعیت دارد چون ما در میزبان فا تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا شما بتوانید به ساده ترین و کم هزینه ترین شکل ممکن، صاحب وب سایت ایده آل خود شوید. برای بهره مندی از این طرح ویژه کافیست اقدام به خرید هاست با دوره پرداخت سالانه نمایید تا امکانات رایگان برای شما فعال شود. خبر بسیار خوب دیگر اینکه با سفارش هاست بصورت سالانه، شامل تخفیف ویژه نیز خواهید شد. نظیر این طرح را در هیچ جای دنیا پیدا نخواهید کرد! و برای تهیه هر کدام از ملزومات ذکر شده می بایست هزینه جداگانه ای را پرداخت نمایید. علاوه بر این، نصب و راه اندازی سایت نیز به دانش فنی نیاز دارد و برای بسیاری از افراد، اینکار مقدور نخواهد بود.

نحوه خرید هاست از میزبان فا

برای خرید هاست از میزبان فا که شامل تخفیف و ملزومات راه اندازی سایت باشد کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کرده و به صفحه سرویس های ویژه میزبان فا وارد شوید. پس از ورود، پلن موردنظر خود را انتخاب و سفارش دهید. در نظر داشته باشید برای فعال شدن ملزومات رایگان و تخفیف ویژه می بایست دوره پرداخت سالانه را انتخاب نمایید. پس از ثبت سفارش، بلافاصله عوامل فنی شرکت میزبان فا وارد کار شده و سایت شما را بصورت راه اندازی شده به شما تحویل می دهند تا بتوانید سایت خود را به ساده ترین شکل ممکن، طراحی نمایید.

برای طراحی سایت خود می توانید از بزرگترین منبع آموزشی وب فارسی که با نام پایگاه دانش میزبان در دسترس می باشید استفاده نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید شرکت میزبان فا جزو سه شرکت برتر و محبوب ایران در حوزه میزبانی وب می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده به میزبان فا اعتماد نمایید.

‫5/5 (1 امتیاز )

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

مطالب مشابه Similar to

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *