مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

دانلود برنامه فوتوشاپ اکسپرس Adobe Photoshop Express برای اندروید
جدید

دانلود برنامه فوتوشاپ اکسپرس Adobe Photoshop Express برای اندروید

Android
13 فوریه 2024

بدون دیدگاه
نسخه 12.6.295

دانلود برنامه ادوبی فتوشاپ اکسپرس Adobe Photoshop Express برای اندروید | ادیت حرفه ای تصاویر

نسخه نهایی و مود شده 12.6.295 در سایت قرار گرفت

فوتوشاپ اکسپرس | Adobe Photoshop Express ابزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای ادیت عکس می باشد. این ابزار امکان ادیت تصاویری با فرمت های مختلف از فرمت های عمومی تا فرمت های تخصصی دوربین های حرفه ای را مهیا کرده است. ابزارهای مختلف برای ادیت رنگ و شارپنس ، ادیت و فیکس کردن مشکلات عکس با براش های مختلف ، استفاده از افکت های جذاب و … از جمله مهمترین ویژگی های این برنامه ادیت تصاویر اندروید می باشد. به طور کلی استفاده از فوتوشاپ اندروید می تواند تاثیر قابل ملاحضه ای در تصاویر ادیت شده ی شما بگذارد. در ادامه با معرفی و دانلود نسخه کامل این برنامه همراه کافه اپس باشید …

Adobe Photoshop Express برای اندروید

Adobe Photoshop از دیرباز یکی از مهمترین ابزارهای ویرایش در دسترس عکاسان و کاربران مشتاق به عکاسی بوده است که همواره با ارائه ی ابزارهای گوناگون کمک شایانی در بهبود و ارتقاء دیجیتالی تصاویر گرفته توسط مشتاقان عکاسی داشته است . این برنامه بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی استور دانلود شده است و امتیاز بسیار خوب 4.3 از 5 را کسب کرده است . ویژگی بسیار قابل توجه این برنامه اپدیت مستمر همراه با اضافه شدن امکانات زیاد به برنامه می باشد.

ویژگی های برنامه Photoshop Express اندروید :

  • -قابلیت Rotate و شرخش و تغییر زاویه ی تصاوی
  • – تنظیم خودکار و تنظیم میزان تعادل رنگ سفید
  • کنترل کنتراست ، سایه ، دما ، روشنایی و … تصاویر
  • وجود انواع مختلف فیلترهای اماده
  • قابلیت حذف لکه ها در تصاویر
  • پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های عکاسی
  • پشتیبانی از تصاویر Raw و خام
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر در تمام شبکه های اجتماعی تنها با یک کلیک
  • و …

توضیحات برنامه فوتوشاپ اندروید :

فوتوشاپ اندروید امکانات متنوعی در بخش استفاده از فیلترها و افکت های تصویری دارد. در کنار این موارد امکانات بسیاری نیز برای ادیت حرفه ای تصاویر در نظر گرفته شده است که امکان ادیت های بسیار حرفه ای را برای کاربر فراهم خواهد کرد. طراحی برنامه به گونه ای است که بیشترین هماهنگی را با ادیت توسط انگشتان دست دارد. در قسمت روتوش و تغییرات رنگی دستی این مورد بسیار به چشم می آید.

فیلتر های اماده ی رنگی :

در بخش اول برنامه ، یکسری فیلتر به صورت پیشفرض قرار داده شده است. این فیلترها با نامهایی همچون تابستان و زمستان و … نامگداری شده است که براساس تناژ و غلظت رنگها می باشد. بیش از 30 فیلتر در این قسمت قرار دارد که میتواند با استفاده از یک نوار ، میزان و مقدار تاثیر فیلتر بر روی تصویر را نیز مشخص کنید.

فیلتر های حرفه ای جذاب :

در این قسمت تعداد بسیار زیادی فیلتر قرار داده شده است که شامل فیلترهای قدیمی کردن عکس (با طرح های مختلف) ، فیلترهای بوکه در تصاویر ، فیلترهای چهارخانه کردن تصویر ، منظومه شمسی ، والپرپری و … می شود. تمامی این فیلترها امکان افزایش و کاهش میزان اثر گذاری روی تصویر را دارا می باشند.

بخش کراپ و برش :

یکی از مهمترین اقدامات در تولید و ادیت تصاویر برای شبکه های اجتماعی ، تنظیم دقیق تصویر با توجه به استاندارد های آن برنامه می باشد. برای مثال در اینستاگرام امکان استفاده از تصاویر 16در9 یا 1در1 وجود دارد. چهارچوب های اماده در این قسمت برای شبکه های اجتماعی فیسبوک ، اینستاگرام ، لینک دین ، یوتیوب ، پینترست و … قرار داده شده است. به راحتی با انتخاب اندازه ی مورد نظر میتوانید تصویر خود را برش داده و تصویر برش خورده را در داخل این چهارچوب حرکت دهید !

در این قسمت همچنین امکان چرخاندن تصویر و یا زاویه دادن به تصویر با اندازه های مشخص شده در برنامه مهیا می باشد.

ابزارهای عمومی و حرفه ای ادیت عکس :

در این بخش ابزارهای ادیت حرفه ای تصاویر قرار داده شده است. در ابتدا میتوانید مشخص کنید که هدف شما از ویرایش کدام قسمت است ، بک گراند تصویر یا سوژه . برش با استفاده از هوش مصنوعی و توسط خود نرم افزار انجام میشود. در این قسمت امکان اضافه کردن و یا کم کردن قسمت های انتخاب شده با استفاده از پاک کن و براش نیز مهیا می باشد. همچنین میتوانید اعلام کنید که ادیت روی همه ی قسمت های تصویر انجام گیرد.

در قسمت ابزارهای ، تمامی ابزارهای حرفه ای ادیت ، شامل شارپ کردن ، کاهش شارپی ، هایلایت ، سایه ، ویبریشن ، تناژ رنگی ، روشنایی و … و به طور کلی تمامی ابزارهایی که در ادیت رنگ و وضوح تاثیر دارند قرار داده شده اند. در همین قسمت امکان دسترسی به ابزارهایی همچون HSL برای ادیت رنگ نیز وجود دارد. این ابزارها در فوتوشاپ کامپیوتر در بخش فیلترهای تصاویر raw تماما موجود می باشند. استفاده از این ابزارها سبب تولید عکس هایی بسیار حرفه ای خواهد شد.

بخش فیکس :

در این بخش میتوانید با استفاده از clone و sput brush اقدام به حذف قسمت های مختلف تصویر کنید. این قسمت نیز امکاناتی همچون اندازه ی قلم ، مقدار تاثیر گذاری و … را دارا می باشد.

حذف قرمزی چشم :

اگر به دلیل نور نامناسب در چشمان سوژه هاله ای قرمز رنگ بوجود امده است، با این قسمت می توانید این مشکل را رفع کنید. سوژه میتواند انسان یا حیوان باشد.

نوشتن روی عکس :

در این بخش نیز امکان نوشتن متن روی تصاویر را خواهید داشت. فرق این قسمت با ابزارهای مشابه ، در این است که تم هایی اماده در این بخش قرار دارد که با استفاده از آنها می توانید متن خود را به تصویر اضافه کنید . بیش از 50 نوع تم در این بخش قرار داده شده اند.

استیکر ها :

در این بخش از فتوشاپ اندروید ، امکان دسترسی به استیکرهای مختلفی وجود دارد که با جابجایی انها میتوانید در قسمت مدنظر خود قرارشان دهید .

امکان انتخاب چهارچوب :

در بخش border نیز می توانید چهارچوبی برای عکس خود انتخاب کنید . چهارچوبهای یا فاب های متنوعی در این بخش قرار دارد که میتوانید با یک کلیک انها را روی عکس بیندازید.

ویژگی های نسخه مود : 

  • Premium Unlocked: You can use premium features in the app without subscribing to the Premium plan.

تغییرات نسخه ی جدید :

  • Bugs and Crash fixes for smooth experience

هرگونه سوال و مشکلی در نصب و راه اندازی این برنامه داشتید ، در انتهای همین پست و در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت کارشناسان کافه اپس پاسخگوی شما باشند.

‫3.6/5 (8 امتیاز )

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

دانلود از سرورهای کافه اپس در تمامی ISP های کشور به صورت نیم بها می باشد. لطفا بدون نرم افزارهای عبور از تحریم اقدام به دانلود نمایید.

اسکرین شات ها Adobe Photoshop Express Screenshots

مطالب مشابه Adobe Photoshop Express Similar to Adobe Photoshop Express

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *