مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

بهترین ویلاهای شمال کشور را در کیلید جستجو کنید
جدید

بهترین ویلاهای شمال کشور را در کیلید جستجو کنید

28 جولای 2020

بدون دیدگاه

از آنجاکه به دلیل افزایش قیمت خرید و اجاره ملک در تهران میزان مهاجرت معکوس به اوج خود رسیده بسیاری از متقاضیان خرید و اجاره ملک برای تأمین سرپناه موردنیاز خود و خانواده اقدام به خرید و یا اجاره ملک در شهرهای اطراف تهران می‌کنند. با توجه ‌به اینکه شهرهای شمالی کشور از مناطق خوش‌آب‌وهوا و مملو امکانات رفاهی و تفریحی به شمار می‌رود در مدت اخیر گرایش متقاضیان برای خرید و اجاره ویلا در شمال کشور افزایش‌یافته است و بسیاری از شهروندان مناطق شمالی را برای سرمایه‌گذاری و حتی سکونت انتخاب کرده‌اند. آرامش موجود در مناطق شمالی کشور، آب‌وهوای مطلوب، امکانات مناسب رفاهی و تفریحی قابل‌توجه، دسترسی مناسب به اقصی‌نقاط کشور، نزدیکی به تهران و امکان استفاده از زیبایی‌های دریا و برخورداری از یک زندگی مملو از آرامش، مناطق شمالی کشور را به یکی از مناطق پرتقاضا تبدیل کرده است. در این شرایط سامانه هوشمند کیلید نیز بستری را فراهم کرده که متقاضیان خرید ویلا در رامسر، متقاضیان خرید ویلا در نور و همچنین متقاضیان خرید ویلا در تنکابن با مراجعه به این سامانه به راحتی ویلای موردنظر خود را رصد کرده و در این مناطق اقدام به سرمایه‌گذاری و یا سکونت کنند. سامانه هوشمند کیلید زمینه‌ای را فراهم کرده متقاضیانی که در تهران سکونت دارند با مشاهده آگهی‌های ثبت شده ویلا در مناطق شمالی کشور اقدام به انتخاب ملک موردنظر کرده و تنها برای بازدید نهایی و عقد قرارداد به این مناطق سفر کنند

بهترین ویلاهای شمال کشور را در کیلید جستجو کنید

خرید ویلا در رامسر

رامسر یکی از شهرستان‌های واقع در استان مازندران است که درگذشته سخت‌سر نامیده می‌شد. این شهرستان از شمال به دریای خزر، از جنوب به کوه‌های البرز، از غرب به چابکسر و از شرق به شیرود محدود می‌شود. رامسر که آخرین شهر استان مازندران به شمار می‌رود در تابستان از آب‌وهوایی گرم و مرطوب و در زمستان از آب‌وهوایی معتدل برخوردار است. این منطقه به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا هرساله میزبان مسافران فراوانی از اقصی‌نقاط دنیا و کشور است و متقاضیان فراوانی خرید ویلا در رامسر را در اولویت‌های کاری خود قرار می‌دهند.

باتوجه‌به اینکه شهرستان رامسر در قسمت جنوب غربی دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر قرار گرفته، جاذبه‌های گردشگری و مراکز رفاهی و تفریحی فراوانی در این منطقه ایجاد شده است. این منطقه به دلیل برخورداری از فاصله کوتاه‌بین کوه و دریا عروس شهرهای ایران و قطب گردشگری کشور به شمار می‌رود و به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید ویلا در رامسر و استفاده از طبیعت منحصربه‌فرد آن هستند.

از ویژگی‌های این منطقه می‌توان به وفور قله‌های مخروطی شکل با پوشش گیاهی متنوع اشاره کرد که در کنار شالیزارها، باغ‌های مرکبات و چای زیبای وصف نا پذیری را به این منطقه بخشیده است. وجود آب‌های گرم معدنی در شهرهای کتالم و سادات شهر، بوستان جنگلی صفارود، چشمه دم‌کش و جنگل دالخانی نیز از جاذبه‌هایی است که هرساله باعث ورود شمار زیادی از گردشگران به این منطقه شده است.

علاوه بر جاده‌های فراوانی که به این استان منتهی می‌شود شهر رامسر از فرودگاه اختصاصی نیز برخوردار است که در طول هفته 6 پرواز به تهران و 2 پرواز به مشهد را صورت می‌دهد؛ بنابراین متقاضیان خرید ویلا در رامسر به راحتی می‌توانند در این منطقه از امکاناتی ویژه برخوردار شوند.

در کنار جاذبه‌های توریستی و گردشگری مراکز آموزشی فراوانی نیز در رامسر وجود دارد. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران، دانشگاه آزاد واحد رامسر، دانشگاه پیام‌نور، دانشکده پرستاری و مامایی بابل، دانشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا و دانشگاه میرزا کوچک خان از مراکز آموزشی صاحب‌نام در این شهر است که باعث شده بسیاری از متقاضیان خرید ویلا در رامسر اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان باشند.

باتوجه‌به افزایش روزانه میزان تقاضا برای خرید ویلا در رامسر سامانه هوشمند کیلید شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان خرید ویلا در رامسر با مراجعه به این سامانه به راحتی از بین آگهی‌های ثبت شده ویلای موردنظر خود را جستجو کنند و پس از مشاهده تصاویری از آن اقدام به بازدید نهایی و عقد قرارداد کنند.

خرید ویلا در نور

شهرستان نور یکی از مناطق واقع در استان مازندران که در قسمت غربی این استان قرار گرفته است. این منطقه از شمال به دریای خزر، از شرق به شهرستان آمل، از غرب به شهرستان نوشهر و چالوس و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. ساکنان این شهرستان که بیشتر ماهیگیر بوده‌اند درگذشته این منطقه را سولده می‌نامیدند. اما در حال حاضر به دلیل برخورداری از طبیعتی زیبا متقاضیان فراوانی در صدد خرید ویلا در نور هستند.

خرید ویلا در نور

نور یکی از مناطق گردشگری به شمار می‌رود که از محبوبیت زیادی برخوردار است. این منطقه از شمال دید زیبایی به دریا دارد و از جنوب مملو از کوه‌های پوشیده از برگ‌های پهن است و همین امر باعث شده که افراد زیادی تمایل به خرید ویلا در نور داشته باشند.

وجود مناطق زیبایی همچون روستای لاویج با برخورداری از آبگرم و جنگ‌های بکر، آبشار پری یا پری او، دریاچه زیبای الیمالات، روستای یوش و خانه نیما یوشیج، آبشار سی سنگان، آبشار حرام او، پارک جنگی کشپل، آبشار ونوش، قلعه پولاد بلده و پارک جنگلی نور نیز بر جذابیت این منطقه افزوده و سالانه مسافران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند.

آب‌وهوای منطقه نور معتدل و مرطوب است به شکلی که بیشترین درجه حرارت در این منطقه 36 در جه بالای صفر و کمترین درجه منفی یک درجه سانتیگراد است. در نور محصولات کشاورزی متنوعی همچون برنج، گردو، سیب، گیلاس، تمشک و غیره است که به صراحت می‌توان گفت که متقاضیان خرید ویلا در نور با سکونت در این منطقه می‌توانند از تغذیه سالم و مفیدی برخوردار شوند.

از امکانات این منطقه می‌توان به عدم وجود ترافیک، وجود امکانات مناسب پزشکی و درمانی، وجود جاده‌های مناسب به نقاط مختلف کشور و تهران، دسترسی آسان به دریا و مناطق طبیعی کوهپایه‌ای هم‌جوار، امنیت سرمایه‌گذاری و وجود کارگران ماهر جهت پروژه‌های عمرانی اشاره کرد که تمامی این موارد باعث شده این منطقه یکی از مناطق مناسب برای سرمایه‌گذاری باشد بنابراین متقاضیان خرید ویلا در نور برای سکونت و سرمایه‌گذاری می‌توانند با خیالی آسوده به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و ضمن انتخاب ملک اقدام به بازدید نهایی و عقد قرارداد کنند.

خرید ویلا در تنکابن

یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان مازندران پس از چالوس شهر تنکابن یا همان شهسوار است. این شهر از شمال با دریای خزر، از جنوب با کوه‌های البرز، از غرب به رامسر و از شرق به شهرستان کلاردشت می‌رسد. این منطقه به دلیل برخورداری از آب‌وهوای مطلوب و باغ‌های کیوی، پرتقال و چای یکی از مناطق زیبای استان مازندران به شمار می‌رود و متقاضیان فراوانی علاقه‌مند به خرید ویلا در تنکابن هستند.

وجود مراکز پرورش گل‌وگیاه در این منطقه باعث شده که تنکابن به یکی از بزرگ‌ترین مراکز پرورش و صادرات انواع گل‌وگیاه زینتی و تزئینی تبدیل شود و سالانه شمار زیادی از گردشگران برای بازدید به این منطقه مراجعه کنند و این منطقه به مرکز گردشگری استان مازندران تبدیل شود.

از مناطق ییلاقی تنکابن می‌توان به منطقه ییلاقی دو هزار و سه هزار، دینار و داکو، مسیر جنگلی لیره سر و آغوزدارکوتی و دشت دریاسر با قله سرافراز سیالان اشاره کرد که در کنار جنگل بکر خشکه دران زیبایی منحصربه‌فردی را به این منطقه بخشیده است و این زیبایی باعث شده که بسیاری افراد آرزوی خرید ویلا در تنکابن و استفاده از این زیبایی‌ها را داشته باشند.

وجود چشمه‌های آب و گرم معدنی، غارهای متعدد و آبشارهای جذاب نیز از مواردی است که به زیبایی این منطقه افزوده است و ساکنان این منطقه علاوه بر خاصیت درمانی زندگی جذابی را در این منطقه تجربه می‌کنند.

علاوه بر جاذبه‌های تفریحی و گردشگری منطقه تنکابن به دلیل دسترسی مناسب به اقصی‌نقاط کشور و نزدیکی به تهران، امکانات رفاهی و درمانی مناسب محل مناسبی برای سکونت و سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود و متقاضیان خرید ویلا در تنکابن به راحتی می‌توانند در این منطقه با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ویلای موردنظر خود را جستجو کرده و پس از مشاهده تصاویر واقعی از آن اقدام به بازدید حضوری و عقد قرارداد نهایی کنند.

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

مطالب مشابه Similar to

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *