مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

ارزانترین بلیط هواپیما استانبول را از کجا بخریم؟
جدید

ارزانترین بلیط هواپیما استانبول را از کجا بخریم؟

27 ژانویه 2021

بدون دیدگاه

استانبول یکی از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است که هرساله از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند. جاذبه‌های طبیعی، مکان‌های دیدنی و مراکز خرید بزرگ و لوکس از جمله عواملی است که سبب محبوبیت این شهر زیبا بین گردشگران دنیا شده است. جالب است بدانید ترکیه یک کشور اوراسیایی به‌حساب می‌آید؛ یعنی بخشی از آن در آسیا و بخش دیگر آن در اروپا قرار دارد و این مساله سبب شده شهرهای آن شکل جذاب و متفاوتی به خود بگیرند. هم‎مرز بودن ترکیه با ایران سبب رفت‌وآمد زیاد گردشگران ایرانی شده است؛ اما مساله‌ای که در سفر به ترکیه برای گردشگران ایرانی اهمیت دارد، هزینه سفرشان است.

اغلب کسانی که فکر می‌کنند سفر به ترکیه بسیار هزینه‌بر است، با راه‌های کاهش هزینه سفر آشنایی ندارند و به ‌همین دلیل ممکن است دست از سفر به ترکیه بکشند. در این مقاله قصد داریم راه‌های کاهش‌ هزینه سفر به استانبول از جمله خرید بلیط هواپیما استانبول علی بابا با هزینه کم، کاهش هزینه اقامت و طبخ غذا و… را به شما نشان دهیم تا بتوانید کنار پرداخت هزینه کم از یک سفر رویایی لذت ببرید.

خرید بلیط ارزان استانبول

خرید بلیط ارزان استانبول

سفر هوایی یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن سفری راحت و سریع به استانبول است؛ چراکه فقط با صرف سه ساعت زمان می‌توانید به این شهر زیبا برسید. شرکت‌های هواپیمایی زیادی از جمله ایران ایر، ماهان ایر، ترکیش ایرلاین، کیش ایرلاین، معراج ایرلاین، کیش ایرلاین، قشم ایرلاین و زاگرس ایرلاین پرواز ایران به استانبول را انجام می‌دهند. خرید بلیط هواپیما استانبول از این شرکت‌های هواپیمایی به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است؛ اگر قصد دارید بلیط‌های این ایرلاین‎ها را به‌صورت حضوری خریداری کنید، باید به دفاتر هواپیمایی بروید و بعد از بررسی بلیط‌های مختلف، بلیط مناسب خود را بخرید. خرید بلیط هواپیما استانبول به‌صورت اینترنی این امکان را به شما می‌دهد که با صرف زمان کم‌تری بتوانید از همه بلیط‌هایی که در تاریخ سفر شما موجود هستند، باخبر شوید. کافی ‌است برای خرید اینترنی بلیط استانبول به سایت‌هایی مانند علی بابا مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات لازم بلیط مناسب خود را بخرید. خرید بلیط استانبول با هزینه کم را می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر تجربه کنید.

  • خرید بلیط چارتری

بلیط‌های چارتری ایرلاین‌هایی که معرفی کردیم، همیشه ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی آن است؛ اما نکته‌ای که در خرید بلیط‌های چارتری وجود دارد، این است که پروازهای چارتری اصولا با تاخیر انجام می‌شود و شاید برنامه‌ریزی زمانی شما برای سفرتان را به‌هم بریزد. اگر برای سفر به استانبول برنامه زمانی خاصی ندارید و صرفا برای گردش به آن‌جا سفر می‌کنید، می‌توانید با خرید بلیط چارتری استانبول در هزینه سفرتان صرفه‌جویی کنید. خرید بلیط‌های چارتری به‌صورت حضوری و غیرحضوری امکان‌پذیر است.

  • خرید بلیط لحظه آخری

ایرلاین‌های معتبری که پرواز ایران به استانبول را انجام می‌دهند، در آخرین لحظه‌های شروع پرواز ایران به استانبول بلیط‌هایی را به‌عنوان بلیط‌های لحظه آخری ارائه می‌کنند. این بلیط‌ها هزینه خیلی کم‌تری نسبت به سایر بلیط‌ها دارد و شما می‌توانید با خرید آن‎ها از سایت‌های مختلف یک سفر ارزان به استانبول را آغاز کنید.

  • سفر با تور استانبول

یکی از رایج‎ترین راه‌هایی که برای کاهش هزینه‌های سفر به استانبول وجود دارد، استفاده از تورهای استانبول برای سفر است. در ماه‌هایی که سفر به استانبول کم‌تر می‌شود، هزینه‌های تور استانبول، بلیط استانبول و… بسیار کاهش می‌یابد. درضمن در سفر با تور استانبول دیگر دغدغه مسائل مختلف مانند پیداکردن هتل یا برنامه‌های تفریحی سفر را نخواهید داشت. با انتخاب تور استانبول مجموعا هزینه کم‌تری پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید تورهای مختلف استانبول را در سایت‌های گوناگون مشاهده کنید و با بررسی آن‌ها با بهترین تور به سفر بروید.

خرید بلیط ارزان استانبول

بهترین زمان سفر به استانبول

یکی از مواردی که در کاهش هزینه بلیط استانبول اثر زیادی دارد، این است که در زمان‌‌هایی به سفر بروید که تعداد سفرها به استانبول کم‌تر باشد. استانبول آب‌وهوای معتدلی دارد؛ اما در زمستان‌های آن بارش برف و باران بسیار زیاد می‌شود. به‌طوری که نمی‌توانید به‌راحتی در شهر بگردید. در فصل‌هایی که آب‌وهوای استانبول برای سفر زیاد مناسب نیست، قیمت بلیط هواپیما استانبول به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و شما می‌توانید با چک‌کردن سایت‌های مختلف ارزان‌ترین بلیط را برای سفر خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به ازمیر ترکیه و جاهای دیدنی آن

هزینه اقامت در استانبول

خرید بلیط هواپیما استانبول با هزینه کم تنها کاری نیست که باید برای داشتن یک سفر ارزان انجام‌ دهید؛ بلکه عواملی مانند هزینه هتل یا خورد‌وخوراک شما هم می‌تواند در هزینه سفر سفر شما تاثیرگذار باشد. در نتیجه قدم بعدی برای داشتن یک سفر ارزان به استانبول کاهش هزینه اقامت در هتل است. همان‌طورکه گفتیم آب‌وهوای نامساعد تاثیر زیادی بر کاهش هرینه بلیط استانبول می‌گذارد؛ اما این فقط نتیجه بد شدن شرایط آب‌وهوایی نیست. کم‌ شدن میزان سفرها به استانبول در زمستان بر درآمد هتل‌های مختلف آن هم اثر می‌گذارد. به همین ‌دلیل هتل‌های استانبول برای جذب گردشگر تخفیفات خوبی را برای اتاق‌های‌شان ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از این فرصت، یک هتل خوب را با پرداخت هزینه کم رزرو کنید. سایت‌های مختلفی در ایران وجود دارند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید از تخفیف‌های هتل‎های استانبول باخبر شوید.

‫0/5 (0 امتیاز )

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

مطالب مشابه Similar to

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *