مجیک فالوور

مجیک فالوور | خدمات شبکه های اجتماعی

آرون بانک

آرون مارکت

stp trading

STP Trading

دانلود برنامه GBInsta + GBInsta Plus برای اندروید
آپدیت

دانلود برنامه GBInsta + GBInsta Plus برای اندروید

Android
20 فوریه 2023

بدون دیدگاه

دانلود برنامه GBInsta + GBInsta Plus برای اندروید

لینک های دانلود به درخواست ستاد فیلترینگ حذف شد!

GBInsta یکی از محبوب ترین برنامه ها در کل جهان می باشد و نسخه غیر رسمی اینستاگرام است که تقریبا می توان گفت قریب به 90 درصد مردم سراسر جهان عضو این پیام رسان محبوب می باشد این پیام رسان در ایران نیز بعد از تلگرام رتبه دوم محبوبیت فضای مجازی را دارا می باشد اینستاگرام نیز مانند تلگرام دارای امکانات بسیار زیاد و متفاوت تر از تلگرام است ولی یکی از ایراداتی که دارد نداشتن گزینه دانلود برای دانلود ویدیو ها و عکس ها می باشد و برای دانلود از داخل اینستاگرام یا باید نسخه های غیر رسمی اینستاگرام مثل OGInsta و یا GBInsta را دانلود کنید و یا باید برنامه های مخصوصی که برای دانلود از عکس ها و ویدیو های اینستاگرام در مارکت هایی مانند بازار و گوگل پلی انتشار داده شده است را دانلود و استفاده کنید. برای دانلود این اپلیکیشن با کافه اپس همراه باشید….

GBInsta + GBInsta Plus برای اندروید

برنامه GBInsta یکی از نسخه های غیر رسمی و مود شده اینستاگرام است که همه امکانات اینستاگرام را دارا می باشد و حتی در برخی از مواقع امکاناتی بیشتر از خود نسخه اصلی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد بسیاری از کاربران اینستاگرام توانایی دانلود ویدیو ها و عکس های منتشر شده در این شبکه مجازی را ندارند زیرا نسخه اصلی اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار نداده است و کاربران مجبورند برای دانلود عکس و یا ویدیو به برنامه های افزونه اینستاگرام روی بیاورند و با نصب این برنامه در کنار نسخه اصلی پروسه خسته کننده و کپی لینک یک عکس و ویدیو را طی کرده و با جایگذاری در قسمت لینک برنامه افزونه برای دانلود پست اقدام به دانلود عکس و یا ویدیو مورد توجه خود کنند.

اما در اکثر مواقع بسیاری از پست ها قسمت انتشار لینکشان توسط انتشار دهنده پست بسته شده و کاربران نمی توانند لینک پست را کپی کرده و در داخل برنامه افزونه مخصوص دانلود از اینستاگرام جایگذاری کرده و اقدام به دانلود پست مورد توجه خود کنند. ولی در نسخه غیر رسمی اینستاگرام GBInsta کاربران می توانند به راحتی از داخل خود برنامه گزینه دانلود را زده و پست مورد توجه خود را به راحتی بدون هیچ گگونه روش خاص و خسته کننده ای دانلود کرده و از ان لذت ببرند. یکی از قابلیت هایی که این برنامه را مجزا از نسخه غیر رسمی دیگر اینستاگرام یعنی OGInsta کرده قابلیت دانلود استوری کاربران می باشد که یکی از جذاب ترین قابلیت های این برنامه است.

مهم ترین ویژگی ها:

  • امکان دانلود عکس و ویدیو های قسمت Stories 
  • دارا بود همه امکانات نسخه اصلی اینستاگرام
  • امکان دانلود عکس و ویدیو به صورت آسان با کیفیت اصلی
  • امکان اشتراک گذاری لینک عکس و ویدیو ها در سایر مسنجر ها
  • قابلیت اشتراک گذاری لینک ها در مسنجر واتس آپ به صورت مستقیم
  • امکان تغیر رنگ قسمت های مختلف برنامه
  • اضافه شدن گزینه Start videos directly with sound برای پخش خودکار صدای ویدیو ها

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید . پیروز باشید .

شاد فیلم

شاد فیلم

اوانو

اپلیکیشن اوانو | Ewano

دانلود از سرورهای کافه اپس در تمامی ISP های کشور به صورت نیم بها می باشد. لطفا بدون نرم افزارهای عبور از تحریم اقدام به دانلود نمایید.

مطالب مشابه GBInsta Similar to GBInsta

دیدگاهتان را بنویسید Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *